Descobreix com apuntar-te als cursos de monis i dires que dissenyem conjuntament amb l’Escola Lliure el Sol perquè s’adaptin a la realitat dels esplais!
Els cursos Marta Mata són cursos de monitores i monitors (Creixement) i directores i directors (Èxit) de lleure que ofereix l’Escola Lliure el Sol dirigits específicament a les monis dels esplais d’Esplac. L’Escola Lliure el Sol i Esplac dissenyem conjuntament aquests cursos per tal que el seu temari s’ajusti al nostre ideari i a la realitat dels esplais d’Esplac, per tal de garantir una formació ajustada a les necessitats específiques.
Aquest estiu, oferirem els següents cursos:
- Curs de monitores a Cal Mata de l’1 a l’11 d’agost
- Curs de monitores a La Censada de l’1 a l’11 d’agost
- Curs de directores a Cal Mata de l’1 a l’11 d’agost
- Curs de monitores a Cal Mata del 12 al 24 d’agost
- Curs de monitores a Cal Mata del 12 al 24 d’agost
Alerta, hi ha canvis en el mètode d’inscripcions!
Aquest any canviem el model d’inscripció que hem seguit els últims tres anys i no hi haurà preinscripcions. El sistema de preinscripcions el vam començar a aplicar en un moment en què hi havia una gran demanda de persones que volien fer els cursos, de manera que alguns d’ells s’havien arribat a omplir fins a 5 minuts després d’obrir-ne les inscripcions. A més, a la majoria dels cursos la diversitat de persones dels sectors era molt baixa, de manera que això no afavoria a la diversitat que ens agrada que hi hagi a aquests cursos.
En els últims anys ens hem trobat com la demanda ha disminuït, de manera que en els últims anys molt poques persones s’han arribat a quedar fora dels cursos. És per això que hem volgut eliminar el sistema de preinscripcions i, alhora, aplicar un nou sistema per beneficiar als sectors que volem que participin més als cursos.
És per això que el mètode d’inscripcions serà el següent:
De l’11 de febrer al 2 de març I Les monitores dels sectors que participen menys als cursos podran apuntar-se al formulari que rebran per correu per rebre l’enllaç el 3 de març.
3 de març I Esplac comprovarem les dades de les inscrites a l’Era i us enviarem el formulari d’inscripció.
4 de març I S’obren inscripcions per les monitores de tots els esplais.
Quins sectors rebran el formulari entre l’11 i el 2 de març?
- Camp de Tarragona
- Penedès, Garraf i Anoia
- Baix Besòs
- Vallès Oriental
- Bages, Berguedà i La Cerdanya
- Ripollès, Osona i Moianès
- Maresme
- Girona
És a dir, les persones inscrites al formulari, només tindran un dia de prioritat per sobre de la resta de monitores d’Esplac. Si el dia 3 de març no heu pogut inscriure-us, no passa res, podreu seguir-ho fent fins que s’acabin les places. Si teniu dubtes sobre els cursos o el sistema d’inscripció podeu trucar a l’Escola Lliure el Sol.
Us animem a participar als cursos Marta Mata, per enfortir-vos a vosaltres com a monitores i com a persones, conèixer altres esplais i les seves maneres de funcionar, crear xarxa i sobretot, enfortir l’associacionisme educatiu de base voluntària!

