Aquest dissabte 22 de març, s’ha dut a terme la primera reunió de les voluntàries que faran possible l’organització logística de l’Esplaiada.
Les voluntàries són una peça clau en el suport organitzatiu perquè infants i monitores puguin gaudir de les diferents activitats de l’Esplaiada.
A través d’una gimcana, l’Equip d’Organització ha descobert els espais clau de l’Esplaiada i han rebut una explicació del centre d’interès, del Protocol contra agressions discriminatòries i del cronograma de l’activitat. La reunió ha servit per poder conèixer els altres membres de l’Equip, els diferents espais i començar a posar fil a l’agulla a les diferents tasques específiques:
– Comunicació
– Logística
– Centre d’interès
Si esteu interessades participar de l’Equip d’Organització o donar un cop de mà en les tasques de l’Esplaiada, poseu-vos en contacte a través d’organitzacio@esplac.cat
El cap de setmana ha continuat amb la Trobada de Gran Comitè on s’ha començat a planificar el calendari del curs 2025-2026, s’ha parlat sobre l’organització de sectors i comissions, les participants han fet una formació sobre rols de poder i agressions i també han fet seguiment de projectes i comissions.
Un cap de setmana ple d’activitats i planificació molt profitós!