La Trobada de Grans i Joves ha estat un cap de setmana inoblidable, on hi han participat més d’un centenar d’infants i joves!

El cap de setmana del 29 i 30 de març l’alberg de Coma-ruga ha acollit la Trobada de Grans i Joves Intersectorial (TGJI) dels sectors Penedès, Garraf i Anoia i de Camp de Tarragona. A la trobada han participat un total de 7 esplais: l’Esclop, la Grapadora, el MIV, el Drac Màgic, el GEM i la Coral Infantil Gatzara. Aquest últim esplai ha entrat enguany com a soci observador a Esplac i ja ha participat en la seva primera trobada de sector!

En total, més de 130 grans i joves han pogut gaudir d’un cap de setmana lúdic i formatiu. El matí de dissabte s’han fet dos tallers per grups d’edat dinamitzats per les monitores i monitors dels esplais. Un sota el títol Identitat sexual: Analitzem la Realitat, ha explorat les percepcions i creences dels joves sobre la identitat sexual a través d’un debat dinàmic i participatiu. L’altre ha estat el taller de teatre, sota el títol Teatre per pensar s’ha generat un espai per fomentar la creativitat i la reflexió sobre els rols socials mitjançant dinàmiques teatrals.

Durant la resta del cap de setmana, els esplais han fet activitats lúdiques per conèixer-se i cohesionar el sector! Amb tot, la valoració positiva de la trobada i l’èxit de participació consoliden la TGJI com a una de les activitats més esperades dels sectors.