Volem comunicar-vos que hem obert un termini per a la presentació de currículums amb l’objectiu de cobrir una plaça d’administratiu/iva. Busquem una persona encarregada de la secretaria de la seu central d’Esplais Catalans, depenent de la direcció de l’entitat. Busquem una persona eficient, eficaç i proactiva, amb una alta capacitat d’adaptació als canvis i imprevistos i amb cert grau de flexibilitat i autonomia. El termini finalitza el dia 20 de setembre de 2015 . Els currículums i les cartes de motivació les heu de fer arribar a esplac@esplac.cat amb la referència Secretaria a l’assumpte del mail.
Funcions:
Tasques administratives:
- Recepció: Control d’accés, gestió de missatgeria i correu ordinari del planta. Atenció a les persones: esplais, socis, proveïdors, visites i atenció telefònica de la centraleta.
- Manteniment Oficina: Control del personal de neteja i manteniment i gestió de residus. Responsable de la gestió i manteniment del ordre dels esplais comuns (office, lavabos, sales de reunions, zones de pas i magatzems i armaris)
- Arxiu i magatzem: Arxiu de documentació, Manteniment de bases de dades i inventaris.
- Gestió de compres: bitllets de transports, material d’oficina, menjar…
- Gestió calendari administratiu.
Tasques de suport a la Coordinació Tècnica:
- Tasques administratives
- Seguiment horari del personal.
- Redacció, maquetació i impressió de documentació, informes, actes, memòries.
- Cerca de pressupostos i proveïdors.
- Assistència a reunions de coordinació d’oficina.
- Coordinació amb la Coordinació Tècnica per a les funcions assignades i d’altres projectes que puguin sorgir.
Tasques de suport a l’organització:
- Suport en esdeveniments: material, inscripció, acreditació, logística.
- Documentació per als esplais, cartells i octavetes (Maquetació i impressió).
- Tràmits amb Justícia, Hisenda, IVA, NIF, estatuts i inscripcions dels esplais a la DGJ.
- Gestió de les demandes del Banc de recursos i venda de marxandatge i publicacions.
Es demana:
- Titulació acabada en CFGS – Administració i finances (LOE), CFGS – Secretariat/Assistència a la direcció o similar.
- Tenir menys de 30 anys.
- Nivell alt de català i castellà.
- Competència escrita: redacció de correus, memòries, informes i altra documentació.
- Alt domini del paquet office, correu electrònic, Google Apps.
- Coneixements bàsics d’editors d’imatge (GIMP, Photoshop o similar).
- Capacitat d’organització, gestió del temps, treball en equip, autonomia personal, flexibilitat i adaptabilitat.
- Responsabilitat, rigor i puntualitat.
- Coneixement i experiència en l’àmbit de l’associacionisme.
Es valorarà:
- Coneixement i experiència en l’àmbit de l’associacionisme educatiu i els esplais.
- Experiència en les funcions descrites.
- Coneixement de treball per projectes.
- Coneixement d’altres idiomes, principalment l’anglès.
- Coneixements i habilitats en disseny gràfic.
- Facilitat per conèixer noves eines de treball.
- Flexibilitat i capacitat d’adaptació.
- Carnet de conduir i vehicle propi.
Condicions laborals:
- Contracte de 37,5 hores setmanals.
- Sou segons l’escala salarial de l’entitat i 2 mesos de prova. (Conveni del Lleure)
- Incorporació immediata.
- Lloc de treball habitual: Barcelona.
Tot esperant rebre les vostres sol·licituds, rebeu una molt cordial salutació.