El tremini per presentar candidatures finalitza el 20 de novembre
Volem comunicar-vos que hem obert un termini per a la presentació de currículums amb l’objectiu de cobrir la plaça de Gerència d’Esplais Catalans. Busquem una persona amb experiència en la gestió d’equips, finances, organització d’entitats i amb experiència en la tramitació de subvencions públiques. Busquem una persona responsable, rigorosa i amb una alt compromís amb l’entitat. El termini per presentar candidatures finalitza el dia 20 de novembre de 2016. El currículum i la carta de motivació les heu de fer arribar a esplac@esplac.cat amb la referència Gerència.
Funcions comptables i administratives:
- Responsable de la gestió econòmica: Planificació i seguiment pressupostari de l’Entitat, anàlisi dels estats comptables, financers i de liquiditat. Coordinació de la gestió de subvencions, convenis i altres fons de finançament. Elaboració de la documentació econòmica de l’entitat i facilitar la presa de decisions en l’àrea econòmica.
- Lideratge i gestió d’equips: Seguiment continuat del personal. Planificació i coordinació del treball de la Secretaria tècnica, establiment d’objectius i definició de la metodologia de treball i les formacions. Avaluació del rendiment/resultats del personal i promoció del treball en equip.
- Lideratge tècnic dels projectes i subvencions: Seguiment i avaluació continuada dels Caps tècnics (Cap de Projectes, Comunicació i Informàtica) en relació al projectes del pla de treball anual. Reunions de treball i coordinació d’equips. Supervisió i redacció del pla de treball, projectes, memòries i pressupostos. Relació i interlocució amb les administracions locals, autonòmiques i estatals.
- Suport tècnic a la tasca de la Junta de l’entitat: Preparació de documentació, informes, assessoraments, escenaris per a facilitar la presa de decisions. Execució i seguiment d’acords presos. Execució delegada del pla de treball anual per adaptar l’organització tècnica a les accions que se’n deriven. I representació delegada de l’associació quan s’escau.
Es demana:
- Titulació acabada en Ciències empresarials, Administració i Direcció d’Empreses o similar.
- Experiència en les funcions descrites.
- Tenir menys de 35 anys.
- Nivell alt de català i castellà.
- Competència escrita: redacció de correus, memòries, informes i altra documentació.
- Alt domini del paquet office, correu electrònic, Google Apps.
- Alta capacitat d’organització, gestió del temps, treball en equip, autonomia personal, flexibilitat i adaptabilitat.
- Responsabilitat, rigor, puntualitat i al t compromís amb l’entitat.
- Coneixement i experiència en l’àmbit de l’associacionisme i sobretot en l’àmbit educatiu i els esplais
- Referències d’antigues feines.
- Tenir cotxe i carnet
Es valorarà:
- Coneixement de treball per projectes.
- Facilitat per conèixer noves eines de treball.
- Coneixements d’altres idiomes.
- Flexibilitat i capacitat d’adaptació.
Condicions laborals:
- Contracte indefinit de 37,5 hores setmanals.
- Sou segons l’escala salarial de l’entitat i 6 mesos de prova. (Sou brut: 28.000 €/any )
- Incorporació immediata (Indispensable).
- Lloc de treball habitual: Barcelona.
Tot esperant rebre les vostres sol·licituds, rebeu una molt cordial salutació.